דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת בשמים לפי הטעם שלך 

מאת    [ 10/03/2009 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 5406 פעמים ]

בחירת בשמים תלויה כמובן בטעם שלנו, אבל יש בשמים מיוחדים לכל תקופה ותקופה ויש בשמים שמתאימים פחות ואלה שמתאימים יותר לסוג עור מסוים. יש בשמים מיוחדים לתקופת הקיץ, יש בשמים מיוחדים לחורף, יש בשמים ליום ויש בשמים ללילה. בעת בחירת בשמים יש לבדוק אילו בשמים מתאימים לכל תקופה ותקופה. בעת בחירת בשמים חובה להתיז את הבושם על העור שלנו ולא על העור של אחרים, השפעת בשמים יכולה להשתנות לפי סוג העור, לכן חובה להתיז בשמים שאנו מעוניינים לקנות על העור שלנו כדי לבחון איך הבושם יורגש.
יש כמה סוגים של בשמים שההבדל ביניהם הוא בריכוז האלכוהול. סוג הבושם הראשון נקרא פרפיום והא מכי 100% תמציות בשמים טבעיים עם 95% ריכוז של אלכוהול. סוג זה של בושם הוא החזק ביותר והריח שלו מחזיק מעמד עד 6-7 שעות. סוג הבושם השני נקרא דה פרפיום, והוא מכיל 100% תמצית בשמים טבעיים עם 80% עד 85% ריכוז של אלכוהול והוא מחזיק מעמד על הגוף לתקופה של 4 שעות. הסוג השלישי של בשמים הוא בושם האוד דה טואלט שמכיל תמציות בושם עם 80% אלכוהול והוא עמיד על הגוף לתקופה של 3 שעות. הסוג הרביעי והאחרון של בשמים נקרא בושם או דה קולון והוא מכיל תמציות בושם עם 60% אלכוהול, סוג זה של בשמים מחזיק מעמד על הגוף לתקופה של שעתיים.

נשים וגברים מקפידים על בחירת בשמים שמתאימים לאישיות ולאורח החיים שלהם. בחירת בשמים היא חוויה אמיתית, אתם עוברים ממדף אחד לאחר מריחים סוגים שונים של בשמים ובכמויות גדולות, בסוף מחליטים על בחירת בשמים מסוג זה ולא אחר, משלמים וחוזרים הביתה. בעת בחירת בשמים חדשים חובה להתיז אותם על העור, יש להמתין כמה רגעים כדי שהניחוח יתפתח ונוכל להרגיש אם בחירת בשמים זו היא נכונה ומתאימה לנו. חובה לא להריח הרבה מאוד בשמים באותו ביקור כי הרחת בשמים מסוגים שונים יכול לטשטש את חוש הריח שלנו, ובחירת בשמים בביקור שלנו מסתיימת בכישלון. בשמים יש לשמור במקום קר ויבש, בדרך כלל בשמים מחזיקים מעמד בין 14-18 חודשים, בשמים חלשים יותר מחזיקים מעמד פחות. בחירת בשמים תלויה כמובן בתקציב שלנו, בשמים היא כמו שאר מוצרי האופנה, אנשים רבים מעדיפים לא להחליף בשמים כיוון שהם התרגלו לסוג מסוים של בשמים שאינם מוכנים בשום אופן לוותר עליו. בשמים אפשר למצוא בכל מחיר שנרצה, יש בשמים זולים ויש בשמים שעלות הבקבוק האחד מהם מגיעה עד 700-800 ש"ח.

כאשר מגיעים לחנות בשמים כדי לבחור בבושם מתאים חובה שהגוף שלכם יהיה נקי ואינו מזיע. כמו כן חובה לא לשים בושם מאיזשהו סוג לפני היציאה מהבית, גם קרים גוף ודאודורנטים משפיעים על חוש הריח שלכם בעת הבחירה בחנות הבשמים . מומלץ גם לחוות את קניית בשמים עם בן או בת הזוג או עם אחד החברים ולהתייעץ איתם אם הריח של הבושם שבחרתם מתאים לכם. מומלץ לא להתייעץ עם המוכרות בחנות לגבי איזה בושם מתאים לכם, המוכרות לא איכפת להן אם תקנו כל החנות כדי שיקבלו יותר אחוזים ממכירות לכן כדאי מאוד לבחור בצורה עצמית את הבושם שלכם או להתייעץ עם אחד המקורבים. מומלץ מאוד לקנות בשמים באריזות קטנות על מנת שהאפקטיביות של הבושם תישאר, כמו כן כדאי לערוך השוואת מחירים לפני הקנייה בפועל, כשיש מבצעים, אחוז ההנחה על בשמים מגיע לפעמים עד עשרות אחוזים לכן כדאי מאוד לבדוק את טווח המחירים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב